#BLOGERROKA2015


Ahojte, 
v provom rade sa chcem ospravedlniť za moju dlhšiu nečinnosť na blogu. Je to preto, lebo pre vás chystám niečo naozaj veľké a nielen pre seba, pretože okrem niečoho, čo zatiaľ neprezradím, v júni ma čaká moja prvá fashion show nie z pohľadu diváka, ale z pohľadu návrhára. Veľmi sa z toho teším, ale na druhej strane mám teraz veľa práce a menej času na vás a na blog. Prosím, ale aby ste to so mnou nevzdávali a mali so mnou trpezlivosť.

No a teraz to prečo som sa moje dočasné mlčanie rozhodla prerušiť. A síce ide o vám už určite dobre známu súťaž Bloger Roka 2015. Zapojila som sa už aj minulý rok a tento rok to skúšam znova. Nejde o to vyhrať, ale aj sa dozvedieť ako sa vám môj blog páči. A ak sa vám teda páči, tak budem naozaj vdačná ak mi aj dáte svoj hlas.

Hlasovať môžete na stránke #blogerroka2015 (stačí kliknúť na link).

Za vašu podporu dakujem a čoskoro sa pokúsim aj napriek momentálnej vyťaženosti pridať ozajstný článok (predsa len toho mám veľa nového) :)


2 komentáre:

  1. Joj, ty tajnostkárka! Ale teším sa, som zvedavá, čo si si pre nás pripravila. :) A mám radosť aj za teba, čo sa týka fashion show, tak snáď nám potom spíšeš nejaký report. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne vám napíšem o fashion show... určite budu aj fotky (Martin Charlie Tomečko už slubil, že mi to nafoti :) a asi aj niečo z backstageu. A chystam aj nejake nové spolupráce ... jaj ale už zasa prezrádzam :D (to ked sa neviem dočkať :D)

      Odstrániť