Praha - photoshoot for Fashion Revolution


Bol to v celku hektický týždeň, v ktorý som sa ale rozhodla si urobiť radosť. Najskôr som sa vybrala na koncert do Popradu (o tom ale neskôr) a potom do Prahy. A o tom by som vám chcela napísať práve teraz. 

Iste (teda dúfam) vám niečo hovorí pojem Fashion Revolution (komu nie rozhodne si pozrite ich fb - tam sa dozviete viac). Ja sa stotožňujem s ich myšlienkami a snahami v plnom znení, a tak ked som na facebooku našla túto výzvu, neváhala som a poslala som mail. Na tento mail mi na moju veľkú radosť odpovedali a tak som sa vybrala na výlet do Prahy. 
Mimochodom k tomu aby som sa prihlásila ma neviedla sebaobdivovačná túžba vidieť sa zasa niekde vycapenú (aj ked nepatrný narcistický popud tu bol), skôr mi šlo o to podporiť to o čo sa snaží celé Fashion Revolution a postaviť sa tomu (doslova) tvárou, postaviť sa za túto myšlienku a dať najavo, že mne to nieje jedno. 
A tak som prišla do Prahy, našla určené miesto, kde ma privítali milí ľudia, pekne ma namaľovali očesali, odfotili a .... to sa dozviete až neskôr. Nemôžem vám to prezradiť aj keby som chcela. A tiež vám nemôžem ukázať ako výsledné fotky budú vyzerať a ani kde ich nájdete (ak vyberú aj tie moje), ale asi v nejakých časopisoch.
 Pôvodne moja predstava bola taká, že sa ešte pôjdeme popozerať a poprechádzať trochu po Prahe (no tak akože ked už som tam bola tak prečo nie), ale názor môjho drahého bol iný, takže to bolo skôr dobrodružné cestovanie ako výlet, ale aj to sa počíta :D 
Každopádne cestovanie samé o sebe bolo zážitok. Do Prahy som sa rozhodla použiť netradičný spôsob cestovania a to cez Bla Bla Car. Je to stránka, na ktorej si dohodnete spolujazdu. Je to v celku bezpečné, pretože profily sú overované a je to lacnejšie ako bežná doprava. Má niekto z vás už skúsenosti s takýmto cestovaním? Za mňa môžem len odporučiť.
Cesta späť nás vyšla podstatne drahšie, pretože sme cestovali vlakom. Už len zistiť si čo a kde na Pražskom Hlavním Nádraží bolo celkom dobrodrúžo, ale tak aspoň sme sa nenudili. No a samotná cesta vlakom bola príjemná. Ja osobne vlakom cestujem rada, takže no problem :)
Tiež ste niekedy taký menší blázni bez váhania sa vyberiete na ,,krátku cestu,, len tak ,,na otošku,,? Alebo než sa máte trmácať niekam tam a späť, radšej zostanete pekne sedieť doma?

Photo by Viktor (no editing)
dress, suitcase: vintage / jacket, bag: secondhand / earrings: by me









2 komentáre: