Ukázať viac


Rok 2017 je za nami. Nebudem nejak sumarizovať ani rekapitulovať aký bol a čo všetko sa počas neho v mojom živote zmenilo. Aj tak to nikoho veľmi nezaujíma. (ale ak by predsa, niečo som dala do instastorys). 
Ešte mi pozostávalo veľa nedokončených vecí z minulého roku a už mám hlavu plnú nových plánov (ako vždy na začiatku roka). Je to už asi podvedomé, že s novým začiatkom roka sa rodia aj nové nápady. Ale to je nakoniec len dobre. A s nápadmi prichádzajú aj nové rozhodnutia. Práve s nimi sa chcem s Vami podeliť. Možno aj Vy sa v niektorých nájdete.


1. Vyrovnať si účty s minulosťou
Nemyslím to až tak dramaticky ako to znie. Len som sa rozhodla, že nezahodím nič len preto, lebo to malo byť hotové v minulom roku. Nechcem zostať nikomu a hlavne nie sebe nič dlžná. Jednoducho dokončím čo som začala, urobím čo som nestihla a čo už nepôjde jednoducho nechám ísť. A obzvlášť to platí pre blog. Mala som v pláne veľa článkov, ktoré sa von nedostali. Veľa fotiek, ktoré som Vám chcela ukázať a nemala som možnosť nenechám len tak zapadnúť prachom. A rozhodla som sa, že všetko, aj keď staré má šancu dostať sa na verejnosť :D

2. Ukázať viac
Toto zasa nemyslím, tak doslova ako to vyzerá na týchto fotkách (aj keď v podstate doslovne som na nich ukázala viac ako predtým). Chcela som ale povedať, že mám v pláne byť viac otvorená, osobná a skrátka byť to ja. V snahe nebyť trápna, nebyť taká akú nikto nechce som zabudla, že byť sama sebou je lepšie než čokoľvek a že písať blog pre niekoho je síce možno pekné, ale ak ho človek nepíše v prvom rade pre seba, tak to nieje to, čo by to malo byť. Takže som sa rozhodla Vám ukázať viac a sebe dať viac šancu byť sama sebou. 

3. Viac reality
Na predchádzajúce rozhodnutie nadväzuje aj toto. Ako mám byť sama sebou, keď ani poriadne niesom. Rozhodla som sa preto, žiť viac v realite (nehodlám sa ale vzdať mojich milovaných snov), pracovať a žiť viac s reálnymi ľuďmi ako z tými, ktorých poznám cez mail. Preto ak chcete niekto spolupracovať, pokojne píšte, alebo ešte lepšie skúste mi to povedať - osobne. 
Pre veľa práce som nemala čas na žiť ozajstný život a to hodlám zmeniť!

4. Žiť svoj vlastný život
V tomto bode by som mohla skopírovať poslednú vetu toho predošlého. Pre veľa práce som nemala čas žiť svoj vlastný život, venovať sa deťom, veciam, ktoré ma bavia. Tomu je ale koniec. Toto rozhodnutie vlastne padlo už pred koncom tohto roka, ale v tomto v ňom chcem pokračovať a ešte ho prehĺbiť. Nechcem žiť život niekoho iného, hrať sa na niečo čo niesom a hlavne chcem byť s ľuďmi,ktorým na mne záleží (tak naozaj). Minulý rok som venovala príliš veľa času životu, ktorý som chcela mať, miesto toho aby som si žila a vylepšila ten svoj. Rovnakú chybu už neurobím. Môj život možno nieje dokonalý, ale je môj a ja ho mám rada :)

5. Trpezlivosť
Toto je kľúčové slovo, ktoré mi prinesie viac než všetky "všemocné" slová na svete. Už to viem a neprestávam sa o tom dennodenne presviedčať. Takže buďte trpezlivý a dočkáte sa všetkého po čom túžite :)

Tak teda ľudkovia moji, Do nového roku Vám želám, aby ste nestratili nič dôležité. Naopak aby ste sa zbavili všetkého, čo za to nestojí a našli niečo čo už nestratíte. Buďte sami sebou (aj keď tým nezískate popularitu), žite svoj vlastný život (nie ten, ktorý niekto chce aby ste žili) a hlavne nestrácajte trpezlivosť!






Underwear: ppz.com

0 komentárov: