Private fest in Nature III

scarf: gift / shirt, vest, belt: secondhand (Textil House) / shorts: Foxy Green / boots: Humanic
This is the last look of a photoshoot with Andy. As I mentioned are probably the craziest.
I joined in it together about all they could. This probably isn´t everyone can tolerate, but I have flown a little (except for the fact that I already a little old on too shorts) I would myself in something like that knew imagine on some kind of fest. Between crowd would the look looks a little different as such alone among the trees. What about you? Would you dared thus to the people? :D

SK: Toto je posledný z lookov z fotenia s Andy. Ako som spomínala je asi ten najbláznivejší. Spojila som v ňom dokopy asi všetko čo sa dalo. Toto asi nie každý strávy, ale ja som si trochu uletela a (až  na to, že už som na také krátke nohavice trochu stará) by som si samú seba v niečom takom dokonca aj vedela predstaviť na nejakom feste. Ono medzi davom by takýto look vyznel trochu inak ako tako osamotený medzi stromami. A čo vy? Odvážil by sa niekto takto medzi ľudí ? :D





11 komentárov:

  1. Ty jsi prostě skvělá. Míváš jiné outfity než běžně jinde vidím a to mě baví. :-) Já bych neměla odvahu v tom někam jít. :-D Ale líbí se mi to. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love this look! So cute and put-together! The colour combo is lovely!

    May x • The MaydenBloglovin'

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super enjoyed reading this post and looking at your pictures dear!. You look so happy and vibrant in these ♥

    http://contemporaryboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I really like your vest! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vobec si neni stara na take kratke nohavice ked mas co ukazat preco nie?nohy az po zem;) ja kratke strasne rada nosim ked je leto inak by som sa asi zblaznila co by mi bolo teplo.. a tie topanky sa mi riadne pacia si pamatam kedysi som mala zimne topanky s takym opatkom a zas sa vracia do mody:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vážně bláznivý outfit :-). Móda je hravá tak proč ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look so great, love your shorts and they look really great on you! In the meanwhile, what do you think of follow each other via GFC, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a lovely week :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je krásně ulítlé, ty cukrlátkové punčochy a šortky jsou boží :D. Nee, neodvážila bych se takto ven, jsem děsný konzervativní srab! :D Ale tobě ta bláznivost vážně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť