Teddy bears :)


Everyone has sometimes worse days. This was mine. Outside the sun was shining, but the wind blew cold. My hair's gone wrong most: D But on this day I didn´t mind. I was entangled in feathery scarf from second-hand with teddy bears, my eyes hid behind large glasses and I was fine :)
Každý má občas horšie dni. Tento bol ten môj. Vonku svietilo slniečko, ale fúkal studený vietor. Moje vlasy to schytali najviac :D Ale v tento deň mi to nevadilo. Zamotala som sa do mäkučkého šálu zo sekáču s medvedíkmi, oči skryla za veľké okuliare a bolo mi fajn :)



What will I speak. I needed to put on the whole into something soft, warm and comfortable. It would be best to stay in blankets, but I couldn´t.
A bit of Christmas color combination ... but what mood such colors: D
Čo vám budem hovoriť. Mala som potrebu celá sa navliecť do niečoho mäkkého, hrejivého a príjemného. Najlepšie by bolo zostať v perinách, ale to som nemohla. 
Trocha Vianočná kombinácia farieb ... no aká nálada, také farby :D




Please excuse the shortcomings in the photos. I did not want to deal with that floss stuck somewhere or whether the label is visible. Substantial was how I felt. And I felt that I was entangled in a blanket, nothing else matters :)
Ospravedlňte prosím nedostatky na fotkách. Nemala som chuť riešiť či mi niekde trčí nitka alebo či je vidno štítok. Podstatné bolo ako som sa cítila. A ja som mala pocit, že som zamotaná v deke, všetko ostatné mi už bolo jedno :)

sunglasses: DM dogerie / scarf: 2nd hand / others: N/A

Photo by Viktor, styling by me:

4 komentáre:

  1. loved your coat.....
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie okuliare som obzerala ale tebe sa velmi hodia,, v takomto počasi sa ešte hodi take akurat teple, nerozumiem ked vikukne na jar prve slnko a už tie baby chodia v tielkach a že su hned chore..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look amazing.so chic
    Love the sweater
    Keep intouch
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť