Black & White in Trnava


Svet v skutočnosti nieje čiernobiely. Dokonca sa ani neskladá z odtieňov šedej (ani z tých 50tich).
Je farebný a plný zaujímavých vecí. Podľa mňa nie sú pekné a škaredé veci. Len tie všeobecne uznávané a tie nepochopené. (Ibaže by boli niektoré naozaj krásne alebo fakt škaredé :D)
Každopádne toto bol jeden z aktívnych a farebných dní, aj keď na čiernobielych fotkách. Toto bol MôJ ĎEŇ. Nemám ich veľa (dní, kedy mám čas len na svoje veci, veci, ktoré ma bavia a nerobím ich bežne) a o to viac si ich užívam. Stihla som fotenie, kamarátku, knižnicu s drobcom, ďalšiu kamarátku aj kino a v ňom tie vyššie spomínané odtiene. Vraj v temnejších farbách. Aj keď temnota sa nekonala (skôr by som povedala, že sa zrúžovelo (romanitkaaa)), deň môžem vyhlásiť za úspešný. 
Máte aj vy podobný "svoj deň"? A ako ho zvyknete tráviť? 





Za fotky aj pekné dopoludnie ďakujem Andy :)
A vám želám veľa farebných dní!

0 komentárov: