Sporty


So this is a secret I've been hiding in front of you. Do not be angry, I'm craning so long, but I believe it will be worth it.

For myself, I have to falls, that I have the cooperation with brilliant, talented and above all, original Slovak designer Jenny Jeshko unbelievably enjoy. I got available a few beautiful pieces of her work. They are mostly elegant pieces, but if you follow me then you know that I hate doing things traditionally, so I decided for a sporty styling. But all this is just the beginning. Because I styling divided into four themes. The first is thus a Sport and you can enjoy a Mexico, Hippies and Angel.
To help I took as a model my friend Miška and photographed my Viktor and her Charlie.
To helpI took a friend as a model photographed my dish and Viktor and her Charlie.
What do you think, do you like the pictures? What do you say about clothes?

SK: Tak toto je to tajomstvo, čo som pred Vami schovávala. Nehnevajte sa, že som Vás tak dlho naťahovala, ale verím, že to bude stáť za to. 
Za seba musím povadať, že som sa na spoluprácu zo skvelou, talentovanou a hlavne originálnou Slovenskou návrhárkou Jenny Jeshko neuvriteľne tešila. Dostala som k dispozícii pár nádherných kúskov z jej dielne. Sú to hlavne elegantné kúsky, ale ak ma sledujete potom viete, že nerada robím veci tradične a tak som sa rozhodla pre športový styling. Toto všetko je ale len začiatok. Pretože som si styling rozdelila na 4 témy. Prvá je teda šport a ešte sa môžete tešiť na mexico, hippies a angel. 
Na pomoc som si vzala ako modelku kamarátku Mišku a fotil môj Viktor a jej Charlie. 
Čo poviete podarili sa nám fotky? A čo hovoríte na oblečko?

silk short & bag: Jenny Jeshko / sweatshirt: Nike
bralet: Bershka / sneakers: Fox /  hip pack: Converse
skirt shorts: Jenny Jeshko / cap: Nike / tee: Textil House (second hand) / sneakers: House






Special thanx for Jenny Jeshko!
Photo by Charlie Charlesson & Viktor
edit by Viktor
model: Miška
styling, mua & model me:

4 komentáre:

  1. Uaaaa, barvy, barvy, barvy, je to krásné!!! A moc!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Michael, velmi ma potesilo ze sa Vam pacia moje outfity :-) V dalsich fashion stylingoch pouzila FoxyGreen aj sperky, o ktorych ste pisali v reportazi z jarneho MBPFW :-) http://www.ontheleaf.net/2015/03/mercedes-benz-prague-fashion-weekend.html#more

      Odstrániť
  2. Wow, veľmi pekné outfity. Páčia sa mi tie farby. :) A teším sa už na ďalšie outfit články. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Foxy, vynikajuci styling, vynikajuce fotky, a navyse ste krasne, kocky!!! Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť