Čo majú spoločné Second-hand, železiarstvo a obchod s pracovným oblečením ?

Outfit: hoodie: Levi´s / sneakers: Graceland (Deichmann) / others: Second-hands
Photo by Mimi

Ako človek neustále hľadám nové a nové možnosti a spôsoby, ako byť trošku iná. Vždy som okrem vlastnej výroby oblečenia hľadala aj iné alternatívy obchodov, v ktorých by som našla niečo zaujímavé na seba. 
Veľa zaujímavého, cenovo dostupného a ešte aj ekologického (keďže sa použité šatstvo znovu použije) nájdete v second-handoch. Sú to moje obľúbené obchody (najviac vecí mám z Textil House Secondhand), už aj preto, že človek nikdy nevie, čo tam vlastne nájde. Nikdy nemám takú radosť z nového kúsku, ako keď nájdem nejaký malý poklad (napríklad naozaj starý kúsok známej značky) v "sekáči". Lyžiarsku bundu, ktorú mám na fotkách som si v sekáči kúpila tak zhruba pred 20-timi rokmi (nie nepreháňam). Nosila som ju veľa, nosila som ju v mojom punkovom období, aj v období, kedy som chodila na technopárty (hrúza) a nosím ju dodnes. Je teplá, pohodlná a hlavne mám pocit, že je nesmrteľná. Pokúšalo sa ju odo mňa kúpiť asi 10 ľudí (ani teraz nepreháňam) a ponúkalo mi za ňu oveľa viac peňazí, ako som za bundu dala (vtedy to bolo 50 korún). Nedala som ju a neľutujem to.
Zo sekáču mám aj tieto zvonové nohavice s vysokým pásom a zaujímavým zapínaním od Dieslu a tiež Coca-Cola tričko. 
Sekáče už sa dnes stali populárnejšími a rozšírenejšími, ale ja som stále neprestala hľadať netradičné spôsoby, kde sa obliekať. Mala som obdobie kedy mojim obľúbeným doplnkovým obchodom bolo železiarstvo (áno, hlavne reťaze na psíkov, ktoré nosím dodnes). Dodnes si veľmi dobre pamätám zo školy mániu mojich spolužiakov, kedy úplne naj top boli oranžové cestárske nohavice. Túto dobu asi veľa z Vás nezažilo, ale verte mi, nosilo sa to. My sme zasa v partii nosili (keďže na Martensky sme nemali) robotnícke topánky (vyfasované v maminej alebo otcovej práci). A tak mi asi v podvedomí zostal zapísaný fakt, že medzi pracovnými vecami sa dajú nájsť aj zaujímavé vychytávky. A nemýlila som sa. Po pár rokoch, som zablúdila zasa medzi tieto pracovné veci a zaujala ma (pravdepodobne kuchárska) farebná balónová čiapka. 
Červenú, ktorú mám na fotkách, mám už hrozne dlho. Myslím, že tak od mojich 16-tich. Ale veľmi mi pripomenula práve tieto čiapky. A v internetovom obchode s pracovným oblečením Engelbert Strauss ich majú v krásnych farbách. Bordová s tenkými pásikmi alebo zelená zo širšími sú moje favoritky :) Ponúkajú veľa kvalitných pracovných vecí pre rôzne profesie, takže je pravdepodobné, že ešte niečo zaujímavé u nich objavím. Značky ako Engelbert Strauss sú vysoko funkčné, ale vedia byť aj efektné a ak sa pohráte s fantáziou, môžete vykúzliť z takýchto vecí naozaj zaujímavý a netradičný outfit.

PS: Fotky fotil môj 8 ročný syn Miško a bol pri tom neuveriteľne zlatý a milý. Takže toto nebudú prvé fotky, ktoré od neho uvidíte. Myslím, že na to, že fotil outfit (a človeka vôbec) prvý krát sa mu to celkom vydarilo, čo poviete?






0 komentárov: