Sometimes is a bad day


After a long time just a simple walking outfit. Somehow it runs out of time to blog. Children are sick, dear I have gone :( Not every day is good. Sometimes those come worse days, but never mind because after them again come the nicer :) And I'm already looking forward to the blog again fully let go!

SK: Po dlhej dobe len jednoduchý prechádzkový outfit. Nejak mi na blog nezostáva čas. Deti sú choré, drahého mám preč :( No nie každý deň je pohoda. Občas prídu aj tie horšie dni, ale nevadí lebo po nich zasa prídu tie krajšie :) A ja sa už teraz teším až sa do blogu znovu pustím naplno!

cap, tee, bag: Textil house (second hand) / jeans: House / jacket: H&M / sneakers: Fox




 Bonus ugly face :D

Photo by Viktor, styling by me:

3 komentáre:

  1. Deťom prajem skoré uzdravenie, ale ako hovoríš, po zlých dňoch prídu aj tie dobré, pekné. :) A krásne fotky, ako vždy, :)
    P.S. Ani som nevedela, že som u teba vyhrala súťaž, až keď som doma zbadala vestičku. Takže ďakujem krásne. Veľmi si ma ňou potešila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ať se děti rychle uzdraví a drahý se vrátí..neztrácej naději, my zůstanem a počkáme ;)

    Michael
    Giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc hezký outfit, líbí se mi hlavně triko!

    OdpovedaťOdstrániť