EPOCH - exfoliačná kocka od NuSkin


Beauty blogerka asi zo mňa nikdy nebude. A už vôbec nie ak ide o skin care. Dekoratívnu kozmetiku by som ešte ako tak vedela zhodnotiť, ale rôzne krémiky, vodičky a iné serepetičky... to nieje a zrejme asi nikdy nebude moja parketa.
No ale dostala som na vyskúšanie túto "zázračnú a prírodnú" kocku. A tak som ju teda skúšala. Skôr ako Vám poviem ako moje skúšanie dopadlo, Vám poviem čo o tejto kocke píše výrobca.

Je to "ľadové" morské bahno s mletou kôrou využívané domorodými Američanmi s cieľom vyhladiť si pokožku. Táto čistiaca kocka čistí bez obsahu mydla a pomáha zbaviť sa odumretých buniek z pokožky. Tiež ju zbavuje prebytočného mazu a nečistôt. Má sviežu vôňu hlbokého lesa a zanecháva pokožku hladkú, a sviežu.
Asi toľko som sa dozvedela z obalu a tiež zo stránky NuSkin. Neviem koľko sa toho dá napísať o jednej kocke pripomínajúcej mydlo, ktorá ale s mydlom nemá až tak veľa spoločného, hlavne keď mydlo neobsahuje. Jedno majú spoločné, keď sa namočia penia 😂
To mal byť pokus o vtip, ale nemôžem to už nijak zdržovať a ani nijak predlžovať. Jednoducho musím napísať aj niečo o tom akú skúsenosť mám ja. Teda okrem toho, že po namočení pení 😜. 


Ako prvé musím spomenúť, že má krásnu a praktickú krabičku. Som vizuálne založený človek, takže mi to nedalo. Ale tiež ako ekologicky založený človek musím spomenúť, že je škoda, že je zabalená ešte v dvoch plastových fóliách. Tiež som si nevedela pomôcť a musela to spomenúť 🤷🏼‍♀️. 
Vôňa ma zo začiatku zarazila. Bola zvláštna a naozaj ma nijak nevedelo napadnúť, čo mi tá vôňa pripomína. Až keď som si prečítala popis, kde stálo, že je to vôňa lesa, dokázala som si niečo ako les pri tejto vôni vybaviť. 
Čo sa týka pleti, tak po použití tejto peelingovej kocky som naozaj mala pociť, že je svieža a vyhladená. Nemala som pocit, že by sa mi jej kvalita nejak zhoršila skôr naopak. Ale keďže som ju skúšala len asi dva týždne, čo neviem či je úplne dostačujúca doba a tiež som ja motovidlo používala popri tom aj iné prípravky, ktoré mohli ovplyvniť kvalitu mojej plati, neviem presne či vôbec táto moja skúsenosť bude k niečomu platná. 


Ako som písla beauty blogerka zo mňa nebude, no aspoň som zistila, že toto nieje cesta ktorou by som sa mala dať. Čo ale považujem za svoju cestu je podpora prírodných produktov a navyše ak sa za nimi skrýva aj istá pridaná hodnota. V tomto prípade je to 0,25 dolára z každého predaného produktu rady Epoch od NuSkinu pre Force for Good (kampaň, ktorá pomáha rôznym kultúram a projektom po celom svete).


A to ako to NuSkin vidí s udržateľnosťou si môžete pozrieť napríklad aj v ich videu na YouTube. .
Tak teda ako rozhodne nie budúca beauty blogerka týmto videom chcem uzavieť tento (nie príliš vydarený) pokus o recenziu na jeden celkom vydarený produkt.
Ak by si si ho predsa len chcela otestovať radšej sama objednať si ho môžeš cez tento link (klikni na slová tento link) 😜. 

Ale aspoň som bola úprimná, no nie?

0 komentárov: