Ako sa líčim ja


SK: V rámci zverejňovania fotiek, ktoré sa mi nepodarilo zverejniť v minulom roku som si pre Vás pripravila ďalší článok. Tentokrát bude o kozmetike a o líčení. Teda konkrétne op tom čo a ako používam ja pri bežnom každodennom líčení.

Takýto článok som tu myslím ešte nemala. Možno je prvý ale určite nie posledný, pretože líčenie a celkovo vizáž k móde patrí.
Zvyknem sa líčiť dosť narýchlo. Poznáte to ranný zhon. A tak nepoužívam toho veľa. Nezvzknem si dávať žiadne podkladové bázy a podobné serepetičky.
Začínam KOKOSOVÝM OLEJOM. Ten používam miesto krému. Dávam sin ho len tenučkú vrstvu, pretože je dosť mastný (aby nie, keď je to olej). Na očné okolie použávam tiež Kokosový olej, ale zmiešaný s vitamínom E, takže nahrádza protivráskový krém.
Potom sa už ľahko nanáša BIELA CERUZKA, ktorou si maskujem hlavne kruhy pod očami a tiež nejaké červené miesta. je to niečo ako korektor.
MAKE-UP si bežne nedávam, iba ak ideme fotiť alebo nanejaký event (alebo ak mám fakt zlý deň a môj ksichtík vyzerá katastrofálne :D). Tento krok väčšinou preskakujem a aby som mala pleť po tom oleji) matnejšiu dávam si PÚDER.
Potom už len ČIERNU ŠPIRÁLU poprípade ešte predtým ČIERNU LINKU na horné viečka. A ak stihnem občas si pretriem aj pery RÚŽOM.
To by bolo tak všeobecne všetko. O tom aké konkrétne produkty používam Vám napíšem nabudúce, ak bz sa Vám teda taký článok páčil. Napíšte mi, či Vás to vôbec zaujíma, poprípade ako sa každodenne líčite vy?

EN: This is another post with unpublished photos from last year. This is about my cosmetic and how I use it in everyday.
I start with COCONUT OIL, I use it like face cream. And on eyes I use Coconut oil with vitamin E, like anti-wrinkle cream.
The I can applied WHITE PENCIL, like corrector on bags under the eyes and on red places on my face too.
I don´t use MAKE-UP usually, just in especial occasion. I just skip this step. Then I put on my face POWDER. Last thing what I do is eyelashes with BLACK MASCARA. Maybe I use BLACK PENCIL on my eyes or LIPSTICK. 
This is all in short. Which product I use I can write in other post, if you like it.  How do you your make-up?




3 komentáre:

  1. Kokosový olej bych si takhle na obličej asi dát nemohla :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám hrozne suchu pokožku a celkom mi to praveže pomaha :)

      Odstrániť
  2. budem rada ak napíšeš aj o porduktoch:) popravde ja si toho na seba tiež veľa nedávam hlavne aby som mala niaky produkt na obočie na oči krem niveu a idem lebo tiež mam suchú pokožku dosť

    OdpovedaťOdstrániť