My loved family & new blog


Hello! I have long heard from, but just because I'm enjoying holidays and I prefer this days devote to my children. So be patient and mercy with me :)

Now I'll show you a couple old but special photos. Besides me is on it my family. This photos was taken before one photoshoot, that you can (if you follow my blog) memory. (You can find it HERE) It's just to let you know how we go take pictures (often with kids) and somethimes it's not that simple :D
PS: We are not idle too with photoshoots and we prepare something bigger so soon. For now i tell you, that it's cooperate with one very handy Slovak designer. And I don't tell you more... yet.

SK: Ahojte! Dlho som sa neozvala, ale len preto, že si užívame prázdniny a radšej sa v týchto dňoch venujem svojim deťom. Tak majte trpezlivosť a zľutovanie so mnou :) 
Teraz vám ukážem pár, síce starých fotiek, ale zato sú niečím zvláštne. Okrem mňa je na nich aj moja rodina a tieto fotky vznikli pred fotením, ktoré si možno (ak sledujete môj blog) pamätáte. (Nájdete ho TU) To len aby ste vedeli, ako mi chodíme fotiť (často aj s deťmi), a že to občas nieje také jednoduché :D
No a teraz k dôvodu prečo sú tieto fotky pre mňa také špeciálne. Chýba na nich môj starší syn Mimi a to preto, že ich fotil práve on. Začal sa trošku viac venovať foteniu a vidno, že ho to veľmi baví, tak som mu založila jeho vlastný BLOG s jeho fotkami, ktoré tam budeme postupne dávať.
PS: Ani my dospeláci s fotením nezaháľame a chystáme niečo väčšie už čoskoro. Zatiaľ prezradím že to bude spolupráca s jednou veľmi šikovnou Slovenkou návrhárkou. A viac už neprezradím..... zatiaľ.





Photo by Mimi

2 komentáre:

  1. Super, že si našel takového koníčka =) a navíc výhoda do budoucna pro tebe ;)

    Prima týden,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no som veru zvedava čo to bude s tou navrharkou:) a pekna rodinka som nevedela že maš už deti vyzeraš dosť mlado ;)

    OdpovedaťOdstrániť