Fashion Revolution Day in Bratislava


On Friday, the campaign Fashion Revolution (which I have already mentioned in this short article) participated in more than 70 countries worldwide, including Slovakia.
Me and my dear, we went to Bratislava, We watched a few really interesting documents that must compel human thought. I personally really enjoyed the debate (or largely monologue) with Kamila Boudova - coordinator of the Fashion Revolution Czech Republic and Slovakia and expert in sustainable fashion. Well listened to her and especially I felt that finally someone knows what she is talking. I admit that I went with such a secret question whether someone expresses one thing and just Kamila Boudová mentioned this, and the question simply, but very well answered.
I was waiting for greater participation, but it was fine. Mainly again filled my head thoughts about which I would like to share with you. But it would be a long article, so more on that another time :)

SK: V piatok sa do kampane Fashion Revolution (ktorú som už spomínala v tomto krátkom článku) zapojilo viac ako 70 krajín na celom svete, vrátane Slovenska. Ja s mojim drahým sme sa vybrali do Bratislavy, pozreli sme si pár naozaj zaujímavých dokumentov, ktoré musia človeka prinútiť zamyslieť sa. Mne osobne sa veľmi páčila diskusia (alebo vo veľkej miere monológ) s Kamilou Boudovou - koordinátorkou Fashion Revolution Czech Republic and Slovakia a odborníčkou na udržateľnú módu. Dobre  sa ju počúvalo a hlavne som mala pocit, že konečne niekto vie o čom hovorí. Priznávam, že som tam išla s takou tajnou otázkou či sa niekto vyjadrí o jednej veci a práve Kamila Boudová to spomenula a tiež mi na túto otázku jednoducho, ale veľmi dobre odpovedala. 
Čakala som vyššiu účasť, ale aj tak to bolo fajn. Hlavne mi to znovu naplnilo hlavu myšlienkami o ktoré by som sa s vami chcela podeliť. Ale to by bolo na dlhý článok, takže o tom až inokedy :)

fix jumper on the train :D / oprava svetra vo vlaku :D 

Photo by Viktor.

1 komentár:

  1. na tej poslednej fotke vyzeras ako keby si mala niakych 17 rokov zlata:) hlavne ze si si tam prisla na svoje:)

    OdpovedaťOdstrániť