Trenčianske Teplice - Hammam


SK: Dlho som sa neozvala za to sa ospravedlňujem. Pravda je taká, že mám troška viac starostí ako obvykle (ak sa to vôbec dá). Sľúbila som vám článok o tom, čo sme v Tepliciach našli a svoj sľub dodržím. 

Boli sme v Tepliciach už viac krát. Dokonca sme tam pár mesiacov žili, ale nikdy som nemala možnosť ísť sa pozrieť do najnetradičnejšej budovy, ktorá sa tu nachádza. Má svoje vlastné meno (ako väčšina budov v Tepliciach) a volá sa Hammam. Znie to akoby si na nej (alebo v nej) niekto chcel parádne pochutiť, ale v skutočnosti sú to niečo ako Turecké kúpele. Turecky len vyzerajú no sú naozaj krásne. Hlavne detaily výzdoby (a samozrejme Modranská keramika ;), aaale aj tá Marská). 
Deckám sa tam tiež páčilo (hoci Mimiho rozhodila brušná tanečnica :D) a dokoncaj ochutnali "smradľavú vodičku".
asi najviac zaujala stará osobná váha postavená bokom. Nikto si ju nevšímal, nikto o nej nehovoril. Pritom bola tak ..... no povedzme, že sme si padli do oka našli si v sebe niečo spoločného :)
EN: Sorry, I was quiet so long. The truth is I have bigger problems then usual (if it´s possible). I promise you article about something special, what we found in Teplice. So here it is.
This unusual building has a name: Hammam. It is a Turkish bath, but only for look. I like so wonderful details inside this building. My boys also like it. They taste the "smelly water". 
My biggest interest was old personal weight. She just stay alone in corner and I found something amazing on her :)








PS: Vyzerám ako strašidlo, ale toto som ja bez mejkapu a kopou sr... v have.
I look like ghost, but this is me: no makeup and full of sh.. in my head.

0 komentárov: